Jag börjar blogga

Jag har ägnat en hel del tid åt att förbereda bloggen, men nu tänkte jag börja blogga "på riktigt". Jag kommer skriva om aktuella händelser som är relevanta för er som ska börja studera eller vill byta jobb. Tanken är att bloggen riktar sig både mot ungdomar som ska börja gymnasiet och äldre som ska börja studera på högskola, universitet eller yrkeshögskola.

Jag som bloggar är snart klar studie- och yrkesvägledare (juni 2010). Jag har egentligen bara c-uppsatsen kvar vilket innebär att jag är klar med de kurser som gör att jag kan jobba som studie- och yrkesvägledare. Jag väljer här att kalla mig för studiecoach eftersom jag mer vill vara ett stöd och uppmuntrare till er som vill byta arbete eller börja studera.

Om du vill ställa frågor om studier eller yrken får ni gärna ställa frågor här eller maila mig [email protected]. För att hinna med att svara på alla är det bra om frågorna är enkla och korta.

Välkommen till min blogg

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej!



Upplever du att det idag finns allt för många utbildningsalternativ för de som kommer från gymnasiet?

2010-01-22 @ 19:31:31
Postat av: Jenny

Hej, kul att du startat den här sidan :) Kommer garanterat att följas!



Kram Jenny

2010-01-26 @ 10:26:54
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej, kul att du startat den här sidan :) Kommer garanterat att följas!



Kram Jenny

2010-01-26 @ 10:29:14
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0