Så här gör du för att fråga syv:

För att ställa en fråga till syv skriver du din fråga i formuläret i sidomenyn till höger. OBS! Om du inte vill att ditt svar ska publiceras i bloggen, skriv det i meddelandet.
Du kan också chatta med syv. Läs mer

Välja nytt gymnasieprogram

Från: Fanny

Fråga:
Hej, jag ska går i ettan på gymnasiet just nu men ska hoppa av får att jag valt helt fel linje. Jag ska istället börja till hösten på vård-och omsorg-programmet. Jag undrar bara hur jag får ett nytt användarnamn och lösenord så jag kan söka in igen

Svar:
Du kontaktar det antagningskansli du sökte hos tidigare. T.ex om du sökte på internet kan du gå in på den sidan. Där finns uppgifter om kontakter. De kan hjälpa dig med ett nytt användarnamn och nytt lösenord.

Mvh
Lise-Lotte, syv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt namn:

Din emailadress:

Ämne:

Meddelande: